Kundeservice & FAQ

Åbningstider & kontakt

Mandag – Fredag Kl. 09.00 – 16.00
Telefon: 38 40 50 01

Mail: shop@bahne.dk

Min ordre

  • Jeg har ikke modtaget en e-mail med bekræftelse på modtagelse af bestilling? Er min ordre afgivet korrekt?

    Hvis ikke du har modtaget en e-mail med en bekræftelse på modtagelse af din ordre såvel som en bindende ordrebekræftelse, er det en god ide at tjekke, om den er havnet i din mappe med reklamepost eller uønsket post. Er dette ikke tilfældet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

    Du bedes venligst have dit ordrenummer klar, inden du kontakter kundeservice telefonisk.

    Desuden anbefaler vi, at du tjekker, om du har angivet korrekt e-mailadresse, da fejl i denne ofte resulterer i manglende e-mails fra vores system.

  • Hvornår kan jeg forvente at min bestilling bliver leveret?

    Din bestilling afsendes derfor generelt hurtigst muligt og senest inden for 1-3 hverdage. Når din ordre er behandlet, modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse, faktura samt Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke.

    I spidsbelastede perioder som jul, udsalg eller lignende kan der forekomme længere leveringstid. Vi oplyser altid, såfremt der opleves forlænget leveringstid.

    Vi leverer ikke varer ud på lørdage, søndage og helligdage.

    Bemærk at bestillingsvarer har andre leveringstider, og kundeservice vil derfor kontakte dig indenfor 1-3 hverdage med forventet levering.

  • Kan jeg hente mine varer i en af jeres butikker?

    Du kan afhente pakker i alle vores butikker.

    Det er gratis at afhente i alle butikker ved køb for over 299 kr.

    Ved køb under 299 kr. koster det 29 kr.

    Bemærk at store møbler ikke kan afhentes i butik.

    Din bestilling afsendes indenfor 1-3 hverdage til den valgte butik, hvor det derefter er muligt at afhente pakken. 

Fragt & retur

  • Hvor lang byttefrist har jeg?

    Når du handler hos Bahne eller på Bahne.dk tilbyder vi altid 30 dages fuld returret på alle boligvarer og 14 dages fuld returret på modevarer.

    Vær venligst opmærksom på, at det ikke er muligt at returnere fødevarer og andre fordærvelige varer samt specialfremstillede møbler og bestillingsvarer.

    Vær dog opmærksom på, at der under udsalg vil andre regler gældende i vores butikker. Vi henviser derfor til personalet, som kan være behjælpelig herom.

    Varen skal være i original emballage og med eventuelle brandtags. Ønsker du at bytte til en anden vare, skal der være byttemærke på. Ved udbetaling af penge skal bon eller faktura fremvises. Reklamationer modtages kun mod forevisning af bon.

  • Hvor kan jeg bytte min vare?

    Varer købt hos Bahne eller på Bahne.dk kan byttes eller returneres i en af vores 23 butikker. Ønsker du at bytte din varer til en anden, skal der være byttemærke på. Ved udbetaling af penge skal bon eller faktura altid fremvises. Varer som skal returneres, skal være i original emballage og med eventuelle brandtags.

    Bemærk at boligvarer ikke kan returneres i Bahne 2 Aalborg C.

  • Skal jeg selv betale fragt?

    Der pålægges et fragtgebyr på alle ordrer under 499 DKK. Det er gratis at få leveret din pakke til en af vores Bahne butikker og til GLS pakkeshop ved køb for min. 499 DKK.

    GLS Levering til privatadresse: 69 kr. 
    GLS Pakkeshop: Gratis ved køb over 499 kr. Ved køb under 499 kr. koster det 49 kr.
    Burd Delivery aftenlevering: 69 kr.
    Levering af møbler til kantsten: 349 kr.
    Levering til butik: Gratis ved køb over 499 kr. Ved køb under 499 kr. koster det 29 kr. (*Gælder ikke ved bestilling af bestillingsvarer)

    Der leveres ikke til udland.

    Vær opmærksom på, at bestillingsvarer og møbler bliver leveret med en fragtmand, hvorfor det ikke er muligt at vælge bestemte leveringsdatoer og steder. Du vil i stedet blive kontaktet af en fragtmand, som laver en aftale omkring levering.

    Ved køb af flere bestillingsvarer fra forskellige leverandører, gør vi opmærksom på, at der tilføjes fragt pr. bestillingsvare.

  • Kan jeg returnere specialfremstillede møbler?

    Møbler, der specialfremstilles, tages ikke retur, ej heller muligt at fortryde købet efter levering af den bestilte vare. Det er heller ikke muligt at afbestille eller annullere din ordre senere end 2 dage efter at du har modtaget et forventet leveringstidspunkt fra vores kundeservice.

  • Der er en fejl ved varen – hvad gør jeg?

    Hvis der mod forventning skulle være fejl, mangler eller skader på dine varer ved modtagelse bedes du kontakte vores kundeservice og aftale nærmere, så bytter vi naturligvis til en anden vare. Når der er tale om fejl, mangler eller skader, refunderer vi portoen. Det er også muligt at få ombyttet vare i en af vores butikker.

Priser & gavekort

  • Er der prisforskel?

    Priserne på Bahne.dk matcher priserne i alle vores butikker; dog kan der være enkelte tilbud, som er specielt indkøbt til en butik eller Bahne.dk, hvorfor dette tilbud kun gør sig gældende i den pågældende butik eller på Bahne.dk

  • Hvor lang tid er gavekort gyldigt, og hvor kan det bruges?

    Det er muligt at anvende gavekort som betalingsmiddel på Bahne.dk Du kan købe et gavekort pakket flot ind i alle vores 23 Bahne butikker. Det kan sendes hjem til dig eller direkte til gavemodtageren.

    Du kan i øjeblikket ikke købe på Bahne.dk

    Gavekortet er gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen.

Butikker & Bahne.dk

  • Butikkernes lagerstatus

    På Bahne.dk kan du finde oplysninger om varens lagerstatus i butikkerne. Bemærk at lagerstatus er vejledende, og vi anbefaler at du kontakter den specifikke butik for at høre nærmere.